Logowanie
Zaloguj się do serwisu używając jako loginu swój adres e-mail.
Nazwa użytkownika
Wprowadź login (adres e-mail)
Hasło
Wprowadź hasło do usługi.
Version 1.4.6291.22607
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
BOK Orange - sprawy dotyczące obsługi klienta. Zgłaszane problemy MUSZĄ posiadać kontakt do klienta (telefon, lub e-mail). Należy w szczególności zgłaszać problemy dotyczące: niedziałających haseł, problemów z rejestracją oraz fakturami

Wsparcie Orange - problemy portalowe; literówki, nie działające linki i procesy. Dodatkowo konkretne problemy z przedłużaniem umów TYLKO jeśli podany jest kontakt do klienta

eCare TP Katarzyna Moryc - TYLKO problemy związane z działaniem eCare TP

Wsparcie Orange - problemy dotyczące treści zakładki obsługa klienta > pomoc techniczna. Dotyczące wyłącznie neostrady, telewizji i voip (oprócz telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego)

Ewelina Magdzik - zgłoszenia dotyczące faktur. MUSZĄ zawierać ukey zgłaszającego, lub numer telefonu, bądź faktury

Dariusz Korczykowski – zgłoszenia mobilne
zwiń